150405 - Omg 1
- Jimmy Nilsson
Fridens!
Stiffe L skrev: Guld av dig Jimmy men bara en liten kommentar: det står ju den 12 april om man tittar på den bild som du lagt in!
Och du Jocke, du behöver ju inte reservera dig - kan du inte spela så kan du ju inte! :S Såklart hoppas vi alla att du kommer men riskera inte att börja spela för tidigt med den typen av skada... :kiss: Hör bara av dig så snart du vet!
Please Logga in to join the conversation.
- Stiffe L
-
Författare till inlägg
- 640310-001
Och du Jocke, du behöver ju inte reservera dig - kan du inte spela så kan du ju inte! :S Såklart hoppas vi alla att du kommer men riskera inte att börja spela för tidigt med den typen av skada... :kiss: Hör bara av dig så snart du vet!
- Joakim Friberg
-
Det var väldigt gentilit av dig Jimmy!
Bara en lite reservation:
Då jag har diskbråck som jag trodde var på väg att gå över så var jag med och cyklade via jobb på en Spinning-cykel i lördags för barncancerfonden.... Att cykla i 1 timme var tydligen inte bra för mitt diskbråck!!???
Jag försöker kurera ryggen tills i helgen, med behandling hos kiropraktiker och diverse övningar, men jag skulle vilja ha dispens till att kunna lämna senare återbud, låt säga lördag innan 12,00 om huruvida jag kan spela eller inte på söndag.
Är detta ok???
- Jimmy Nilsson
jag har fixat gratis greenfee till alla i nedan boll via jobbet, även om startiden på plats är en annan...
Jag vet inte hur ni brukar göra, om ni brukar slå ut det på alla eller hur ni gör, men nedan herrar behöver alltså inte pröjsa greenfee när ni kommer i alla fall och så får vi i så fall lösa resten sen.
- Fredde
-
- Fredde
-
Jag är VÄLDIGT gärna med.....glömde att anmäla mig igår kväll.....
- Stiffe L
-
Författare till inlägg
- 640310-001
Boll 1 - 09.00
Stiffmeißter
Jocke
Johan L
Boll 2 - 09.10
Tobbe W
Håkan
Johan J
Boll 3 - 09.20
Jimmy
Kenth
Rajko
André
Boll 4 - 09.30
Fredrik P
Ulf B
Sandy
LYCKA TILL!!! :woohoo:
- Alex (Sandy) Prevolnik
-
- Spiket
-
- Johan Jönsson