Hjälpa Tobbe Rosendahl
- Stiffe L
-
- 640310-001
Mindre
Mer
16 maj 2015 06:38 #1798
av Stiffe L
Svar från Stiffe L i ämnet Hjälpa Tobbe Rosendahl
Asså, jag är med på detta såklart...
Please Logga in to join the conversation.
- Joakim Friberg
-
Författare till inlägg
Mindre
Mer
15 maj 2015 20:03 - 16 maj 2015 07:54 #1797
av Joakim Friberg
Hjälpa Tobbe Rosendahl skapades av Joakim Friberg
Tjabba tjena!
Intressekoll!
Tobias är i av all hjälp han kan få och jag tänkte först själv köpa en reklamplats på Tobias bil för 500 sek i månaden.
Men så funderade jag lite om vi (Öresundstalangerna) ska köpa en reklamplats på Tobias bil för 1000 sek i månaden tillsammans. Vilket förslagsvis skulle innebära att Tobias har Örsundstalangernas loggo på sidan av sin vita Volkswagen golf.
Är vi en 10-15 stycken som ställer upp på detta så är det en marginell summa i månaden för var och en (enligt mig).
Det vi kommer få i utbyte av detta är att Tobias bjuder oss alla på en golfrunda på Bokskogen, där ordinare greenfee är 800 sek.
12000 på ett år / 16 personer blir 750 sek per man.
Är detta något ni kan tänkas vara med på så återkom snarast till mig.
// Joakim Friberg
Intressekoll!
Tobias är i av all hjälp han kan få och jag tänkte först själv köpa en reklamplats på Tobias bil för 500 sek i månaden.
Men så funderade jag lite om vi (Öresundstalangerna) ska köpa en reklamplats på Tobias bil för 1000 sek i månaden tillsammans. Vilket förslagsvis skulle innebära att Tobias har Örsundstalangernas loggo på sidan av sin vita Volkswagen golf.
Är vi en 10-15 stycken som ställer upp på detta så är det en marginell summa i månaden för var och en (enligt mig).
Det vi kommer få i utbyte av detta är att Tobias bjuder oss alla på en golfrunda på Bokskogen, där ordinare greenfee är 800 sek.
12000 på ett år / 16 personer blir 750 sek per man.
Är detta något ni kan tänkas vara med på så återkom snarast till mig.
// Joakim Friberg
Last edit: 16 maj 2015 07:54 by Joakim Friberg.
Please Logga in to join the conversation.