Skip to main content

Golf game book

Mer
22 apr 2014 23:18 #1464 av Spiket
Svar från Spiket i ämnet Golf game book
Hej, eftersom detta inlägg skrivits som ett öppet brev vill jag här lämna min personliga åsikt.

Jag tycker det som hände med ett antal av scorerna är riktigt tråkigt och har inte en sekund betvivlat att det är ett rent misstag, trots detta så är det alltid den enskilde spelarens ansvar att rätt scorekort lämnas in och ronden är stängd, och när GB lämnas över till tävlingsledaren är ronden stängd.

"Score-kort" ansvarig är således alltid den enskilde spelaren.....och....han som sköter GB är "bara" markör och således inte ansvarig för att allas scorekort är rätt ifyllt, ansvaret att rätt score och hcpslag enligt slopen för banan är ifyllt har varje enskild spelare.

Jag tycker vi lär oss av det som hände och har bättre koll på våra egna scorer och slag enligt slopen, det går ju alltid att föra ett parallellt scorekort i pappersformat för sin egen del. Jag hoppas att detta inlägg uppfattas på ett positivt sätt (för det är min avsikt) men ansvaret får vi nog allt ta själva......som sagt min personliga åsikt på ett öppet brev.

Swinga lugnt, så ses vi på söndag/ Spiket B)
Följande användare sa tack: Stiffe L

Please Logga in to join the conversation.

• Jonny Wiklund
  • Författare till inlägg
Mer
22 apr 2014 18:48 - 22 apr 2014 19:21 #1461 av Jonny Wiklund
Golf game book skapades av Jonny Wiklund
Har försökt ändra mitt hcp i game book men får inte rätt på det. Går in på min profil och ändrar och sedan sparar jag men det återgår till det gamla när jag loggar in igen. Vad gör jag för fel?
Det är också pga detta som mitt hcp felade i Eslöv!

...eller rättare sagt. Mitt hcp var inte fel i Eslöv. Det jag uppgav till "score-kort" ansvarig, dvs den person som skötte Game book under tävlingen, var riktigt.
Last edit: 22 apr 2014 19:21 by Jonny Wiklund.

Please Logga in to join the conversation.