Skip to main content

Erikstorp 23/8

• Håkan Fröberg
Mer
10 aug 2015 14:42 #1943 av Håkan Fröberg
Svar från Håkan Fröberg i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Jag kan en dag men bryr mig inte om vilken mer än att ju fler som kan vara med desto roligare

Please Logga in to join the conversation.

• Johan Jönsson
Mer
10 aug 2015 14:25 #1942 av Johan Jönsson
Svar från Johan Jönsson i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Jag är med på Mölle på lördagen och/eller Landskrona på söndagen.

Startar 2 veckors semester med hård golfträning nästa vecka så jag är i form inför finalen!

Mer
10 aug 2015 11:32 #1940 av Spiket
Svar från Spiket i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Mitt tidigare meddelande togs bort när jag skulle redigera det :evil: men i stort sett sade detta att jag tycker det krävs majoritetsbeslut för en så pass stor ändring med en x-tra tävling och så sent på säsongen, kan ju påverka touren ganska mycket och gynna/ missgynna om man kan just denna dubbelhelgen eller ej.

8 man för = majoritet.

Jag är på om det är majoritetens önskan (gräsänklinghelg) annars är mitt förslag enligt tidigare söndag och Erikstorp.

Mer
10 aug 2015 11:15 #1938 av Stiffe L
Svar från Stiffe L i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Mölle var ju ett beslut vi tog på mötet så varför inte både lördag och söndag? :evil: Vi kan ju alltid lägga till en omgång...

Mer
10 aug 2015 11:14 #1937 av Spiket
Svar från Spiket i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Hej alla, jag kan oxå båda dagarna men tycker väl som Håkan att jag flyttar gärna till söndagen eftersom det verkar vara riktigt skralt med deltagare om det blir lördagen. Det är trots allt sista deltävlingen så visst vore det trevligt om vi blev ett litet gäng på banan. Det går ju inte att spela söndagen på Mölle då det är tävling där den dagen och att det skulle innebära att vi startar helt oberoende av varandra. Lite kuligare om vi går i "egna" bollar då touren troligen kommer att avgöras denna tävling?

Som sagt kan jag vilken av dagarna som helst med ser gärna att vi blir så stort startfält som möjligt.

• Håkan Fröberg
Mer
10 aug 2015 10:37 #1936 av Håkan Fröberg
Jag förstår om det är fler som kan på söndagen än på lördagen och att vi då spelar la så är det helt ok med mig jag har som backup bokat 3 tider på erikstorp på söndagen ifall vi bestämmer oss för att byta plats men jag kan båda dagarna

Mer
10 aug 2015 10:20 #1935 av Stiffe L
Svar från Stiffe L i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Tycker vi behåller Mölle - det är väl inte någon som tackar nej till spel där pga halv greenfee, eller? Kan man inte Mölle kan man väl inte på LaGK heller? Dessutom är det ju lite tradition...

Mer
10 aug 2015 10:16 #1934 av Alex (Sandy) Prevolnik
Svar från Alex (Sandy) Prevolnik i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Tycker det låter som en riktigt bra ide !

• Jimmy Nilsson
  • Författare till inlägg
Mer
09 aug 2015 21:45 #1930 av Jimmy Nilsson
Svar från Jimmy Nilsson i ämnet Mölle GK 22/8 - OBS, lördag!
Det verkar som att det inte är så många som kan den 22:e och det har kommit till min kännedom att man hellre vill flytta till den 23:e och Landskrona. Erikstorp ser full ut så då får det bli Hildesborg.

Ska vi ändra? Ge mig lite input så bokar jag i så fall upp Hildesborg.

• Håkan Fröberg
Mer
06 aug 2015 21:09 #1925 av Håkan Fröberg
Absolut är på