Lördagen den 13 juni 2009 - INFERNO
Mindre
Mer
08 jun 2009 21:52 #177
av
Svar från i ämnet Re:Lördagen den 13 juni 2009 - INFERNO
Hej!
Jag är med och spelar på Lördag.
Låter jättetrevligt med Inferno på kvällen,
men tyvärr är jag bortbjuden då,tack annars för inbjudan
med vänlig hälsning
Jörgen
Jag är med och spelar på Lördag.
Låter jättetrevligt med Inferno på kvällen,
men tyvärr är jag bortbjuden då,tack annars för inbjudan
med vänlig hälsning
Jörgen
Please Logga in to join the conversation.
- Glenn Prevolnik
- Författare till inlägg
Mindre
Mer
08 jun 2009 15:54 #176
av Glenn Prevolnik
Svar från Glenn Prevolnik i ämnet Re:Lördagen den 13 juni 2009 - INFERNO
hej igen!!!
Då var bollarna bokade till lördagen den 13 juni och detta då på Öresunds GK, om någon har missat detta!!! Första boll går ut kl. 11.00, och lottningen kommer hållas på torsdag!
Sen vill jag gärna veta vem som kommer och deltaga på kvällen då vi har prisutdelning och middag på Inferno Kök & Bar, sista anmälan till denna höjdpunkt får bli fredagen den 12 juni!
Och ni får gärna sms´a detta till mig på 0733-22 31 20!
Obs! Berätta gärna om ni vill ha förrätt!
Här kommer menyn:
Förrätt
Gratinerade Kräftstjärtar i vitlök och cayenne, samt bröd.
Varmrätt
Grillbuffé med 4 sorters kött, gratäng, såser, salladsbuffé. Ät så mkt ni vill!!!
TalangPris för båda: 299:- (ord. 338:-), vill man endast ha grillbuffe så blir priset 249:-.
Har ni några fler frågor kring denna dag så var inte blyg för och kontakta mig;) .
Ha en trevlig vecka
mvh: Glenn
Då var bollarna bokade till lördagen den 13 juni och detta då på Öresunds GK, om någon har missat detta!!! Första boll går ut kl. 11.00, och lottningen kommer hållas på torsdag!
Sen vill jag gärna veta vem som kommer och deltaga på kvällen då vi har prisutdelning och middag på Inferno Kök & Bar, sista anmälan till denna höjdpunkt får bli fredagen den 12 juni!
Och ni får gärna sms´a detta till mig på 0733-22 31 20!
Obs! Berätta gärna om ni vill ha förrätt!
Här kommer menyn:
Förrätt
Gratinerade Kräftstjärtar i vitlök och cayenne, samt bröd.
Varmrätt
Grillbuffé med 4 sorters kött, gratäng, såser, salladsbuffé. Ät så mkt ni vill!!!
TalangPris för båda: 299:- (ord. 338:-), vill man endast ha grillbuffe så blir priset 249:-.
Har ni några fler frågor kring denna dag så var inte blyg för och kontakta mig;) .
Ha en trevlig vecka
mvh: Glenn
- Sven Alriksson
Mindre
Mer
01 jun 2009 23:10 #167
av Sven Alriksson
Svar från Sven Alriksson i ämnet Re:Lördagen den 13 juni 2009 - INFERNO
Hej,
Jag åker på semester och kan ej vara med på golfen den 7:e juni.
/Sven
Jag åker på semester och kan ej vara med på golfen den 7:e juni.
/Sven
- Patrik Friberg
Mindre
Mer
27 maj 2009 11:26 #165
av Patrik Friberg
Svar från Patrik Friberg i ämnet Re:Lördagen den 13 juni 2009 - INFERNO
hej
jag kan tyvärr inte vara med på denna underbara tillställning och hatar mig själv som tackat ja till kalas denna dag
som gör att jag inte kan spela eller komma till inferno.
Ni får svinga hårt och slå många ölbollar+dricka mycket sprit för mig oxå
jag kan tyvärr inte vara med på denna underbara tillställning och hatar mig själv som tackat ja till kalas denna dag
Ni får svinga hårt och slå många ölbollar+dricka mycket sprit för mig oxå
- Glenn Prevolnik
- Författare till inlägg
Mindre
Mer
26 maj 2009 16:46 #164
av Glenn Prevolnik
Lördagen den 13 juni 2009 - INFERNO skapades av Glenn Prevolnik
hej gott folk,
vill redan nu påminna Er om att vi Lördagen den 13 juni, kommer att ha kvälls-middag på Inferno Kök & Bar / Landskrona! Jag hade tänkt mig kl. 20.00. På menyn kommmer det och bli grillbuffé, med massor av gott vin, härligt kall öl med iskall snaps förstås!!! obs! Jag har förhandlat fram ett riktigt bra pris åt oss, så vi slipper bli ruinerade!!!:laugh:
Så tänk på och boka upp hela den här dagen, samt att vi alla kommer och deltaga den här oförglömliga dag!!!
Glöm inte heller alla ni som.... ja det räcker väl och säga "Ölbollar", ha det så ses vi.... ciao ciao
mvh: Don GP
Ps: Heja FC Barcelona!!!!
hehehe
vill redan nu påminna Er om att vi Lördagen den 13 juni, kommer att ha kvälls-middag på Inferno Kök & Bar / Landskrona! Jag hade tänkt mig kl. 20.00. På menyn kommmer det och bli grillbuffé, med massor av gott vin, härligt kall öl med iskall snaps förstås!!! obs! Jag har förhandlat fram ett riktigt bra pris åt oss, så vi slipper bli ruinerade!!!:laugh:
Så tänk på och boka upp hela den här dagen, samt att vi alla kommer och deltaga den här oförglömliga dag!!!
Glöm inte heller alla ni som.... ja det räcker väl och säga "Ölbollar", ha det så ses vi.... ciao ciao
mvh: Don GP
Ps: Heja FC Barcelona!!!!