Mölle 5/7
Mindre
Mer
01 jul 2009 08:41 #212
av
Svar från i ämnet Re:Mölle 5/7
Hej Kan inte vara med i Mölle
är i Simrishamn denna helg.
Spela och njut!
är i Simrishamn denna helg.
Spela och njut!
Please Logga in to join the conversation.
- Spiket
-
Författare till inlägg
Mindre
Mer
01 jul 2009 07:47 - 01 jul 2009 09:40 #211
av Spiket
Mölle 5/7 skapades av Spiket
Dags för sista rundan innan sommaruppehållet, Rajko försöker boka bollar till Mölle idag.
De som redan lämnat återbud inför söndagen vad jag vet är:
Patrik
Micke
Staffan
Håken
Ulf
Fler som vet med sig att dom inte kan, hör av er snarast, det är inte så lätt att boka bollar på banorna just nu.
Jag har fixat ett litet tält som Joakim kan låna och även kollat upp att han får sätta upp det på första tee. Detta gör att han kan åka upp redan på lördag eftermiddag och att vi väcker honom när vi kommer upp..
Ni ser trenden i mitt spel va...? (Hela denna säsongens handicaphöjningar utraderade i ett svep!!!)
Nu är det bara frågan om jag nått toppen eller om jag fortfarande är på uppåtgående fommässigt, tog upp diskussionen med Rajko i går om jag skulle lägga av på toppen av min karriär.
Rajko tror att jag har mer att ge så jag väljer, efter noga övervägan, att spela hela denna säsongen.
Darra mina vänner...........
De som redan lämnat återbud inför söndagen vad jag vet är:
Patrik
Micke
Staffan
Håken
Ulf
Fler som vet med sig att dom inte kan, hör av er snarast, det är inte så lätt att boka bollar på banorna just nu.
Jag har fixat ett litet tält som Joakim kan låna och även kollat upp att han får sätta upp det på första tee. Detta gör att han kan åka upp redan på lördag eftermiddag och att vi väcker honom när vi kommer upp..
Ni ser trenden i mitt spel va...? (Hela denna säsongens handicaphöjningar utraderade i ett svep!!!)
Nu är det bara frågan om jag nått toppen eller om jag fortfarande är på uppåtgående fommässigt, tog upp diskussionen med Rajko i går om jag skulle lägga av på toppen av min karriär.
Rajko tror att jag har mer att ge så jag väljer, efter noga övervägan, att spela hela denna säsongen.
Darra mina vänner...........
Last edit: 01 jul 2009 09:40 by Spiket.
Please Logga in to join the conversation.