Uppdaterad: Final 2011 + 5-årsjubiléeum…
- Stiffe L
-
Författare till inlägg
- 640310-001
Mindre
Mer
15 mar 2011 15:53 #440
av Stiffe L
Svar från Stiffe L i ämnet Re:Final 2011 + 5-årsjubiléeum…
Bra pris men jag lägger ändå min röst på Lilla Vik!
Ämnet är låst.
- Fredde
-
Mindre
Mer
15 mar 2011 13:59 - 15 mar 2011 14:09 #439
av Fredde
Svar från Fredde i ämnet Re:Final 2011 + 5-årsjubiléeum…
Last edit: 15 mar 2011 14:09 by Fredde.
Ämnet är låst.
- Fredde
-
Mindre
Mer
15 mar 2011 13:58 - 15 mar 2011 14:14 #438
av Fredde
Hej igen!
Jag fick svar från Tönnersjö och det lyder som följer:
3 dagars spel
2 övernattningar i villavagn/stuga med 2 sovrum för 3 pers(går att klämma in en person till vid behov)
2st 2-rätters middagar Fre-Lör(kan bli 3-rätters med tillägg på 65 kr/rätt)
2 frukostar
1 lunch(Lör) och 1 buffe(Sön)
Pris: 2315 kr/pers
Det som tillkommer är städning(om man vill...) på 500 kr/stuga och 100 kr/pers extra för de som bor i Lyxstugan(finns bara 1 = pokerhaket) på 40 kvm!
Anläggningen ligger i ett gammalt kulturlandskap med lagom kuperad terräng, där ekbackar, bäckar och vattenfall är omsorgsfullt bevarade. Ett vackert stenhus från tidigt 1900-tal är vår restaurang.
Par 72 och 5844 m från gul tee, greenfee 390 kr
Jag har ej spelat banan själv, men ville ändå ta fram ett alternativ för demokratins skull...
Mvh Fredde
Jag fick svar från Tönnersjö och det lyder som följer:
3 dagars spel
2 övernattningar i villavagn/stuga med 2 sovrum för 3 pers(går att klämma in en person till vid behov)
2st 2-rätters middagar Fre-Lör(kan bli 3-rätters med tillägg på 65 kr/rätt)
2 frukostar
1 lunch(Lör) och 1 buffe(Sön)
Pris: 2315 kr/pers
Det som tillkommer är städning(om man vill...) på 500 kr/stuga och 100 kr/pers extra för de som bor i Lyxstugan(finns bara 1 = pokerhaket) på 40 kvm!
Anläggningen ligger i ett gammalt kulturlandskap med lagom kuperad terräng, där ekbackar, bäckar och vattenfall är omsorgsfullt bevarade. Ett vackert stenhus från tidigt 1900-tal är vår restaurang.
Par 72 och 5844 m från gul tee, greenfee 390 kr
Jag har ej spelat banan själv, men ville ändå ta fram ett alternativ för demokratins skull...
Mvh Fredde
Last edit: 15 mar 2011 14:14 by Fredde.
Ämnet är låst.
- Patrik Friberg
Mindre
Mer
14 mar 2011 21:05 #437
av Patrik Friberg
Svar från Patrik Friberg i ämnet Re:Final 2011 + 5-årsjubiléeum…
Vi kör på lilla vik så vi inte går miste om den 
Vad tycker ni andra ?
:woohoo:
Vad tycker ni andra ?
:woohoo:
Ämnet är låst.
- Patrik Friberg
Mindre
Mer
14 mar 2011 11:31 #436
av Patrik Friberg
Svar från Patrik Friberg i ämnet Re:Final 2011 + 5-årsjubiléeum…
Härligt att se att vi diskuterar på ett demokratiskt sätt 
Jag kanske borde öppnat munnen tidigare
Lilla vik låter väl som ett vettigt förslag?
Jag ska titta runt lite ikväll på andra möjliga förslag
Jag kanske borde öppnat munnen tidigare
Lilla vik låter väl som ett vettigt förslag?
Jag ska titta runt lite ikväll på andra möjliga förslag
Ämnet är låst.
- Stiffe L
-
Författare till inlägg
- 640310-001
Mindre
Mer
14 mar 2011 09:24 - 14 mar 2011 09:25 #435
av Stiffe L
Iiiinga som helst problem men eftersom det läggs ner många timmar på att hitta en bana som passar och dessutom är ledig så är det i sista sekund som ett slikt upprop kommer, eller hur??! Demokrati råder dock och majoritet väljer, om än förhoppningsvis ganska bums...
Pik not taken!!

Lilla Vik är som du säger ett säkert kort som erbjuder en mycket trevlig upplevelse helt säkert...
Läs mer på:
www.lillavik.se/
(dock rekommenderas INTE Djupadal!!!)
Lilla Vik är som du säger ett säkert kort som erbjuder en mycket trevlig upplevelse helt säkert...
Last edit: 14 mar 2011 09:25 by Stiffe L.
Ämnet är låst.
- Fredde
-
Mindre
Mer
14 mar 2011 09:02 #434
av Fredde
Stefan en fråga(som är skriven i vanlig samtalston och bör läsas så ockå...): Har du nåt problem med vi att andra lägger förslag också, då de 2 banorna vi tog ett demokratiskt beslut på inte fanns tillgängliga?!???!!!?????!!!!!?????!?!?!???!?!??
Antalet utrops och frågetecken bör ses som en pik....
Slutligen vet jag inte om jag vågar erkänna att jag ser Lilla Vik som ett trevligt alternativ, trots att förslaget kom från dig...igen...
Puss och kram
Mvh The Champ....alltså den som har vunnit flest ggr
Antalet utrops och frågetecken bör ses som en pik....
Slutligen vet jag inte om jag vågar erkänna att jag ser Lilla Vik som ett trevligt alternativ, trots att förslaget kom från dig...igen...
Puss och kram
Mvh The Champ....alltså den som har vunnit flest ggr
Ämnet är låst.
- Stiffe L
-
Författare till inlägg
- 640310-001
Mindre
Mer
14 mar 2011 08:05 #433
av Stiffe L
Å då är vi ju tillbaks på ett av de förslag som vi fick tidigare: Lilla Vik. Tycker jag personligen är ett alldeles FANTASTISKT förslag på bana och boende som vi vet är mycket bra... Också medlemmar i Sydpoolen så någon hundring billigare än nedan blir det!
2 övernattningar i hus för 3 pers (alla får ett eget sovrum)
1 lättare måltid (kanske en äggakaga med stekt fläsk och rårörda lingon)?/ Pastarätt?
2 frukostar
1 trerättersmiddagar med fördrink och kaffe efter maten.
3 st greenfee/pers
lunch fre, lör och söndag
Totalpris vid 3 boende/hus 3755:-/personer
2 övernattningar i hus för 3 pers (alla får ett eget sovrum)
1 lättare måltid (kanske en äggakaga med stekt fläsk och rårörda lingon)?/ Pastarätt?
2 frukostar
1 trerättersmiddagar med fördrink och kaffe efter maten.
3 st greenfee/pers
lunch fre, lör och söndag
Totalpris vid 3 boende/hus 3755:-/personer
Ämnet är låst.
- Spiket
-
Mindre
Mer
14 mar 2011 07:48 - 14 mar 2011 07:51 #432
av Spiket
Svar från Spiket i ämnet Re:Final 2011 + 5-årsjubiléeum…
Hej alla, känns väl helt ok att i.s.f "sänka ribban" igen. Jag har väl oxå uppfattat att mötet ville ha ngt i stil med Simon´s men ännu är ju inget bestämt så kom med förslag som vi kan resonera runt.
Jag tycker kanske inte det är att sänka ribban egentligen, trots allt vill jag att alla skall komma och att golfen vi får är bra.
Finns ju fler ställen till "rimliga" pengar, för visst blir det en hel del pengar totalt sett i Roskilde, jag tycker personligen att förslaget från The Champ ser trevligt ut och kan vara ett alldeles utmärkt förslag. Vi får försöka lägga denna diskussion under veckan så vi kan ha ett beslut på fredag.
Skall jag välja så ser jag hellre en lösning på boende och golf som gör att ni har pengar över att förlora till mig på betting och poker.
....tror det är sjätte året vi spelar,
Elisefarm, Simons, Bjäre, Sölvesborg och Falkenberg.
Jag tycker kanske inte det är att sänka ribban egentligen, trots allt vill jag att alla skall komma och att golfen vi får är bra.
Finns ju fler ställen till "rimliga" pengar, för visst blir det en hel del pengar totalt sett i Roskilde, jag tycker personligen att förslaget från The Champ ser trevligt ut och kan vara ett alldeles utmärkt förslag. Vi får försöka lägga denna diskussion under veckan så vi kan ha ett beslut på fredag.
Skall jag välja så ser jag hellre en lösning på boende och golf som gör att ni har pengar över att förlora till mig på betting och poker.
....tror det är sjätte året vi spelar,
Elisefarm, Simons, Bjäre, Sölvesborg och Falkenberg.
Last edit: 14 mar 2011 07:51 by Spiket.
Ämnet är låst.
- Stiffe L
-
Författare till inlägg
- 640310-001
Mindre
Mer
13 mar 2011 22:15 #431
av Stiffe L
Visst satte vi ribban MYCKET högre än så på årsmötet när vi bestämde Simons TV eller Åhus??!?! Eller får jag fråga vad det är för fel på första förslaget?
Ämnet är låst.